مقالات پزشکی

در این وبلاگ به شرح برخی نکات و اقدامات پزشکی مهم در رابطه با کاشت مو ,روشهای لاغری و... میپردازیم.

مقالات پزشکی

در این وبلاگ به شرح برخی نکات و اقدامات پزشکی مهم در رابطه با کاشت مو ,روشهای لاغری و... میپردازیم.

هدف از ایجاد این وبلاگ شرح و آموزش برخی نکات پزشکی مفید برای عموم مردم میباشد.

  • ۰
  • ۰

میکرونیدلینگ یا Dermapen :

میکرونیدلینگ روشی می باشد جدید که نتایج بسیار خوبی را در درمان معضلات زیبایی بدست آورده است در این روش به طور حیرت انگیزی موجب می شود که C.I.T (غلظت کلاژن در پوست ) بالا برود ، این روش به تنهایی به عنوان مکملی برای روش های درمانی می باشد ، با مکمل نمودن این روش با مزوتراپی و PRP می توان بهترین نتیجه برای درمان پوست ها استفاده نمود ، در حال حاضر این روش یکی از بهترین روش ها برای ساختن کلاژن می باشد درتمام دنیا استفاده از این روش برای کلاژن سازی بهترین روش می باشد .



میکرونیدلینگ موجب شده که پوست تحریک شود و برای ساخت طبیعی کلاژن تحریک شود ، از جمله مزیت های درمان در این روش این می باشد که موجب شده که نفوذ و جذب مواد دارویی به پوست آسان تر و سریع تر شود ، هم چنین موجب شده که پوست سفت شود. علاوه بر موارد بالا می توان میکرونیدلینگ را برای از بین بردن چین و چروک به کار برد .

میکرونیدلینگ را می توان برای درمان بیماران با هر رنگ پوست به کار برد .

در روش میکرونیدلینگ نفوذ سوزن به داخل پوست می باشد و این نفوذ در حدی می باشد که خونریزی کم داخل پوست ایجاد می شود بنابراین اپی تلیال در مدت زمان کوتاهی بازسازی می شود در نتیجه دوران نقاهت بسیار کوتاه می باشد .

مواردی که می توان به درمان به روش میکرونیدلینگ پرداخت شامل موارد زیر می باشد :

  • جوانسازی پوست
  • اسکارهای آتروفیک و هایپروتروفیک
  • اسکار آکنه
  • اسکار جراحی
  • اسکار سوختگی
  • استریا
  • کاهش چین و چروک
  • رفع افتادگی پوست
  • تحریک رویش مو

عوامل موثر در آسیب های پوستی :

افزایش سن ، کاهش ناگهانی وزن، عوامل موروثی و عدم محافظت از پوست می تواند عاملی برای ایجاد چین و چروک بر روی پوست بشود . افزایش سن در کنار عوامل آسیب رسان باعث کاهش عنصر اصلی جوانی یعنی کلاژن شده و ظاهر پوست تخریب می شود .

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ روشی است که لایه های زیرین پوست را وادار به تولید کلاژن می نماید . این روش جزو روشهای نوین ترمیم آسیب های پوست و از بین بردن چین و چروک آنها می باشد.

دستگاه میکرونیدلینگ

میکرو به معنای ریز و نیدل به معنای سوزن است ، این دستگاه نیز متشکل از تعداد بی شماری سوزن بسیار ریز است که با وارد کردن ضربه های بسیار خفیف به پوست به عمق پوست نفوذ کرده و پوست را وارد مرحله ای از بازسازی می کند که الاستین و کلاژن تولید کند .
درواقع سوزن های بسیار ریزی که بر روی این دستگاه قرار دارند، با ایجاد منافذ بسیار ریز که با چشم به راحتی قابل دیدن نمی باشند ، سلول های بنیادی پوست را تحریک کرده و در نتیجه این روند باعث کلاژن سازی مجدد می شود . مکانیزم اثر میکرونیدلینگ باعث می شود که بسیاری از مشکلات پوستی مانند جای زخم، جای جوش ، باز بودن منافذ و لک های سطحی پوست کاهش یابند و پوستی زیباتر و شاداب تر به شما هدیه دهد .

تعداد جلسات مورد نیاز برای میکرونیدلینگ :
معمولا بین ۳تا ۵ جلسه درمان لازم است تا نتیجه ای مطلوب و قابل رضایت دریافت نمایید، البته جلسات مورد استفاده با فاصله زمانی حدود 4 تا 6 هفته خواهد بود .


منبع : http://dr-alighasemi.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی